tirsdag 23. mars 2010

Vår

Det har endelig kommet litt vår inn i stugo, med tilhørende påskeaccesories!

Har også prøvd meg på påskeliljer men de syns jeg vokser seg ut av proposjonen sin etter kun få dager :(

Vurderer å prøve igjen siden, for da å sette kvasten i en stor glassvaske..


Også over til noen ordentlig nyheter: grunnen til lite blogging i det siste, er rett og slett fordi jeg har hatt meir enn nok med å stå opp, spise, gå på jobb og legga meg igjen! Men nå som jeg har kommet meg over i 13 svangerskapsuke (eller var det 14?!), så har deler av energien og humøret kommet tilbake! Jippi!

Vi har ennå ikke funnet oss et ordentlig sted og bo, men det kan se ut som at det ordner seg etter hvert allikavel! Da tror jeg at pappa blir booket så det kan bli et flunkende nytt bad på oss! Selvfølgelig om det skulle passe for han! Vi knipser da ikke med fingrene, gjør vi vel?!

1 kommentar:

Fruen på skogmo sa...

Næmmen hælle dussen, du har jo blogga hele tida jo, MEEEEEN glemt å gi meg den nye adressen :o(

Men No hard feelings her i gården ♥ Var jo sååå mange koselige innlegg å lese her nå, og ikke for å snakke om den O'stooore gladnyheten! Gratulerer så utrolig mye med graviditeten ♥ Blir spennende å følge deg videre ja ;o)

Ønsker dere ei fantastisk fin påske!

Klemmelem