onsdag 2. desember 2009

Ventetida er over...

Trodde du virkelig at jeg kom til å la 1. søndag i advent og 1. desember forbi gå i stillhet? Hahaha.. No way ass! Nå har jeg mast om Operasjon Jul siden tidenes(bloggens) morgen, klart jeg skal vie et helt innlegg til dette:D

Jeg har lenge ønsket meg en ny adventsstake. Jeg har ikke kjøpt noen ny, men mikset en sjøl. Om jeg holdt meg til det faste oppsettet? Nhe..

Når man først fraviker fra grunnfargen lilla, burde man kanskje ha tall på, men pytt pytt!

Jeg har også klart å gjort ferdig adventskalenderen etter 4 års arbeid.

Dvs, jeg har vel brodert på den aktivt i 1 mnd før advent hvert år, for så å konkludere med at jeg ikke rakk det dette året heller!
Noen pakker har blitt hengt opp - og noen mangler. I år skynner vi oss sakte!

Og for å spe på med enda litt meire julestemning; det snør ute! Koselig :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

adventskalenderen ble kjempefin lene. jeg er imponert over deg. fine adventslys også :) og tenk - jeg har også gått over til kubbelys på flatt fat i år!!!! men de er lilla da. klem, mamma

JT sa...

Den ble fin. Men det tokk sin tid før den ble ferdig
Jeg husker når du var så stolt av at du skulle begyne å lage advendskalender jeg. Og det gikk sykt seint.