lørdag 19. desember 2009

Operasjon Jul

Denne...

... har 73 rundringer - dvs 146 løse tråder som skal festet. Det er klart jeg gikk lei av adventsstjerna, sjøl om jeg begynte i juli.
Men ikveld er den endelig ferdig - og advent er ferdig om sånn 3 dager, og jeg har ingen steder og legge den. Så det er på høytid vi kjøper oss et hus som har plass til et rundt lite bord slik at jeg kan ha adventsstjerna der neste år!!

Har pynta en liten smule til jul også, og noe meire enn dette blir det ikke i år da jeg ikke aner hvor esken merket Jul m.m. står henne!

1 kommentar:

Fruen på skogmo sa...

Dæller'n døtte så effektiv du er m diverse pinner altså! Blir såååå imponert over alt det fine du produserer, og kjenner at den dårlige samvittigheta gnager når jeg tenker på alle ufoene jeg har liggende...

Jeppjepp, må jo ha noe å gjøre på nyåret også ;o)

Ønsker dere ei strålende helg! I morgen kommer hele fam. Andersen hit på den tradisjonelle førjulsmiddagen, så da blir det nok liv i leiren tenker jeg.

PS! Hvilket nytt strikkeprosjekt kjøpte du deg?